Pink Love

ENTRY ABOUT SOSMED RULES LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD

Putus asa - Give up :/ - Sadlife
Sabtu, 13 April 2013 - Permalink - 0 Comments

Assalamualaikum . 
Dah lama tak update blog . Dah berdebu dah . Saya banyak sangat problem sebab tu jarang update . 
Problem yang tak akan pernah selesai . Sedih gila saya . Tak tahu kenapa . Ish dah jadi Tsara Nabila pula . Nak story ni . Saya ade suka dekat mamat ni tapi sayang mamat ni dah berpunya , Tak tahu lah sape . Memang sedih gila . Saya dah give up dah . Saya dah taknak layan dah dia . Memang sedih . Saya redha dengan apa yang belaku . Mungkin Allah tak bagi saya dengan dia ade sebab . Sesungguhnya saya sangat suka dia . Saya suka dia dari form 2 lagi tapi hakikatnya tak tersampaian . Tapi takpe mungkin semua ini ade hikmah .Saya terima dengan hati terbuka . Semoga dia bahagia dengan kawan saya .

Saya nak dia tahu yang saya takkan pernah lupakan dia untuk selama-lamanya . Saya taknak bagitahu dia sebab saya takut friendship saya antara dia rosak . Tak friendship sangat pun . Huhu . Baru ni saya dah release tension di pantai . Hilanglah juga tension , siap buat BBQ lagi . Whateverlah taknak cerita pasal BBQ tu . Lain kali lah saya cerita buat serabut je . Yang pasti saya akan selalu tunggu dia dan akan tetap menunggu . Ohh jiwangnya aku malam ni . Oke dahlah about my story . Semoga jumpa lagi 

XOXO
SYAYYRAY .