Pink Love

ENTRY ABOUT SOSMED RULES LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD

// Sekarang Dah Tinggal 4 :'(
Khamis, 10 Januari 2013 - Permalink - 0 Comments

Assalamualaikum . 
Oky harini Intan nak story pasal kawan Intan yang baru pindah sekolah hari tu . Sedih pun ade , gila tak sedih Intan dah kenal 3 tahun kowt . Tapi taklah sesedih macam Intan berpisah dengan Syamieza hari tu . Takpe dia pindah dekat je pun . Dungun je . Tapi sedih juga sebab tak boleh dah nak bergelak ketawa dengan dia . Masing-II bawa haluan masing-II . Satu per satu geng-II dah pergi . Tetiba nanti geng-II aku bubar . Janganlah macam tu . Hope dah tinggal 4 orang ni tak gaduh dah . Amin . Intan sayang geng-II Intan , semua sayang tapi ade juga yang jenis tak hargai . Jenis tak reti bahasa . Mentang-II ade bestie baru lupa terus kawan lama . Takpelah nak buad macam mana dah tu yang dia nak , Intan dengan geng-II ni ikut ajalah apa yang dia nak . Semoga dia gembira dengan apa yang dia buad sekarang ni . 

Ummiey kitaorang sayang mu , mu janji dengan kitaorang jangan lupakan kitaorang , walaupun mu pindah sekolah tapi mu tetap geng kitaorang . Kita dah kenal lama , dari form 1 lagi . Aku sedih bila mu nok pindah baru ni , tapi apa kangg daya , masa tidak boleh diundur . Maybe ade hikmah di sebalik perpindahan mu ni . Satu je yang aku minta dari mu . Jangan lupakan geng-II mu dekat sini , selalulah telefon . Kitaorang dekat sini selalu menanti mu . Seburuk-buruk mana pungg perangai atau tingkah laku mu , mu tetap kawan aku dan kawan-II yang lain juga . Ingat pesan aku jangan lupa kitaorang dekat sini . Jangan lupa solat . Kawan mu rindu kitaorang text or call je . Kitaorang siap untuk reply text mu . 

Sebaik-baik sahabat adalah sahabat yang sanggup menerima baik buruk sahabatnya yang lain , bukannya mencacinya atau menghinanya . Saya sayang semua kawan-II saya , walaupun saya selalu buad mereka berasa hati dengan saya .

Oky cukuplah untuk harini . Hope jumpa lagi lepasni . 
Assalamualaikum