Pink Love

ENTRY ABOUT SOSMED RULES LINKIES TUTOBIES +FOLLOW DBOARD

Sorry Sir :/
Selasa, 7 Ogos 2012 - Permalink - 0 Comments

Assalamualaikum .
Oky harini Intan sebenarnya malas nak post disebab Intan nak minta maaf dekat cikgu yang mengajar dekat sekolah Intan ni , terpaksalah Intan kene post jugak . Oky , sekarang ni cikgu tu taknak kawan dengan Intan . So , now apa yang patut Intan buad ce share sikit nak tahu jugak jangan kedekut sangad . Tapi cikguu baik dengan Intan , Intan tak tahu pula ade spy cikguu tu dalam facebook Intan , kalaulah Intan tahu , Intan takbuad dah macam nie . Tapi Intan taknak salahkan budak tu , redha jelah Intan . Masalahnya sekarang cikguu tu sombong gila dengan Intan kes post dalam facebook tu , Intan tak tahu nak buad apa supaya cikguu tu senyum tengok Intan . Maklumlah cikguu lelaki kan , banyaklah kerenahnya . Sabar jelah Intan .

' Oky , cikguu , saya minta maaf pasal yang saya post dalam facebook tu , sebenarnya saya takde niat pun nak post pasal tu , just suka-II je , sorry ye cikguu . Harap cikguu dapat maafkan kesilapan saya . '

Oky settle , semoga cikgu tu baca blog saya . oky , cukup sampai sini sahaja untuk harini .
Assalamualikum . Bye